منتدى جنوب المقاومة

منتدى لنصرة المقاومة الاسلامية في لبنان و اهل البيت(ع)
 
الرئيسيةالبوابةبحـثس .و .جالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kobeissy
000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000
avatar

عدد الرسائل : 13
تاريخ التسجيل : 06/12/2006

مستوى العضو
النقاط:
10/20  (10/20)

مُساهمةموضوع: البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !   الثلاثاء يناير 02, 2007 1:35 pm

[size=24]
البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !
بعض التدقيق والتدوير والتنقيب :eh_s(10):
اثبتت التحريات ان البنت احسن من الولد والاسباب :
-تتكلم براحتها في التليفون وابوها او جوزها اللي هيدفع الفاتوره
-البنت مش ملزومه تجهز نفسها ابوها او خطيبها اللي يدفعو دم قلبهن
-مفيش حد بيبص علي بدله العريس كله بيركز في فستان العروسه
-لو واحده عملت مخالفه مرور تعيط شويه:00001: للظابط وهو يعديها لو راجل هياخد علي دماغه



-البنت مش ملزومه تدفع ضرايب ابوها او جوزها بيدفعوها :eh_s(5):
-لو واحده مش ادت لقرايبها عديه مفيش حد هيتكلم ولا يقول دا راجل تبت وبخيل
-لو واحده متاخره علي المحاضره ممكن الدكاتره يدخلوها لو ولد يقولوله روح يا بابا كمل بره في الشمس
-لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هيطردها بره البيت بس هي دتخل الاوده وتعيط شويه وبابا يروح يصالحها
دلع الاولاد
2سنه ياختي
-5 يا عسوله
-10انت ياد
-18 انت يا شحت
-25 انت بقيت طول الباب اهوه
-40يا راجل
-50 يا عم الحج
-60 يا راجل يا عجوز منخيرك اد الكوز


منقول
تحياتي لكVery Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الامامة
مشرفة معرض الصور و الكاريكاتير
مشرفة معرض الصور و الكاريكاتير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1212
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 27/11/2006

مستوى العضو
النقاط:
15/20  (15/20)

مُساهمةموضوع: رد: البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !   الثلاثاء يناير 02, 2007 2:35 pm

هههههههههههههههههههههههه
قام حظنا حنا البنات 1st: موضوع مضحك بصراحة lol! يالله اهم شي اني بنت مو
ولد.. الاولاد الحين بتعصبوا sss
بس هذي الدنيا مثل ما يقول المثل يوم لك ويوم عليك نتن
يعطيك العافية على الموضوع الحلو ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صدى الروح
مشرفة منتدى القصص و الحكايات
مشرفة منتدى القصص و الحكايات


انثى
عدد الرسائل : 859
العمر : 25
الدولة : القطيف
العمل : طالبة
شعارك في الحياة : لكل شيء نهاية
تاريخ التسجيل : 28/12/2006

مستوى العضو
النقاط:
10/20  (10/20)

مُساهمةموضوع: رد: البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !   الثلاثاء يناير 02, 2007 3:29 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أفضل شي قريته اليوم..good
مشكووووووووور..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد6
مشرف منتدى المواضيع العامة
مشرف منتدى المواضيع العامة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 740
العمر : 27
الدولة : في قلب من احبني...
العمل : جامعي
شعارك في الحياة : *****
تاريخ التسجيل : 27/11/2006

مستوى العضو
النقاط:
15/20  (15/20)

مُساهمةموضوع: رد: البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !   الأربعاء يناير 03, 2007 2:35 pm

هههههههههه
نتن
تحياتي/احمد6

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
#Maistro#
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 484
العمر : 30
الدولة : لبنان
العمل : ناصر لله
شعارك في الحياة : هيهات منا الذلة
تاريخ التسجيل : 20/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !   الأربعاء يناير 03, 2007 3:28 pm

ههههههههههههههههه
انا احتج Razz

_________________
شكرا لكل كن دعا لي
"طلعت الاول على جميع شعب صفي "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://al-janoub.fr-bb.com
 
البنت افضل من الولد ، ادخل وتأكد من ذلك بنفسك !
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى جنوب المقاومة :: الاقسام الاجتماعية :: البيت و الاسرة المسلمة-
انتقل الى: